Bejjuci

Olvassátok el, mert Én írtam:)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Megtaláltam...:)

2009.03.16. 17:25 | Bejjuci | Szólj hozzá!

 

 

Hogy kit? Hát életem párját a nagy Ő-t a szerelmemet a mindenemet tiszta szívből szeretem, de majd elválik, hogy alakulnak köztünk a dolgok, de minden a lehető legnagyobb rendben halad. Elgondolkodtam arról, hogy ha megkérné a kezem, akkor mit felelnék, böngésztem a netet, kerestem esküvői dekorációt, helyszíneket, zenéket(most is épp azokat hallgatom) és persze ruhákat, olyan sok szép ruha van, hogy fogok majd választani Úristen:)

Na szóval elmondom hogy képzelem, a családunk (itt most a szűk családra gondolok) elég sok tagból áll a szerelmem családja 4 és én az enyém is 4 főből áll. + összesen 3 nagymama+ 2 fő és persze a szerelmem és én:) 15 ember kell a főasztalhoz, de az én családomból és a szerelmem családjából már van egy házaspár:) ezt hogy fogjuk megoldani?oh:) egy kör asztal kéne, de van ekkora?:) Nos Ten Sharp-You száma tutira benne lesz meg a számunk Eric Clapton-Change the world(L).

Aztán mi kell még?torta...marcipán-puncs ez tuti;):)

Menü: hm:)

Tyúkhúsleves daragaluskával csészében

Vegyestál: Pikáns csirkecomb roston
Párizsi pulykamell
Sertésborda Cordon Bleu

Zöldségköret, párolt rizs, sültburgonya

Vegyes primőr saláta

Somlói galuska

Éjfélkor: Mini töltött káposzta


Vendégváró ital: 1 pohár száraz/édes pezsgő
vagy alkoholmentes koktél

aztán mi kell még? a ruha:)na valami ilyesmire gondoltam!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://bejjuci.blog.hu/api/trackback/id/tr641005781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása